کامـــــــران ابراهــــیمی
کامـــــــران ابراهــــیمی

کامـــــــران ابراهــــیمی

Kamran Ebrhimi

سخن امام حسین"ع"

قال َحُسَیْنِ بن علىّعلیه السلام: إنَّ قَوْماً عَبَدُوا اللهَ رَغْبَةً فَتِلْکَ عِبادَةُ التُّجارِ، وَ إنَّ قَوْماً عَبَدُوا اللهَ رَهْبَةً فَتِلْکَ عِبادَةُ الْعَبْیدِ، وَ إنَّ قَوْماً عَبَدُوا اللهَ شُکْراً فَتِلْکَ عِبادَةٌ الْأحْرارِ، وَ هِیَ أفْضَلُ الْعِبادَةِ . حضرت امام حسین علیه السلام فرمود: همانا عدّه اى خداوند متعال را به جهت طمع و آرزوى بهشت عبادت مى کنند که آن یک معامله و تجارت خواهد بود و عدّه اى دیگر از روى ترس خداوند را عبادت و ستایش مى کنند که همانند عبادت و اطاعت نوکر از ارباب باشد و طائفه اى هم به عنوان شکر و سپاس از روى معرفت، خداوند متعال را عبادت و ستایش مى نمایند; و این نوع، عبادت آزادگان است که بهترین عبادات مى باشد.

دوبیتی

وقتی که رنگ چشم تو از هوای دل برفت بنگر که ابری غم و غبار سیه به دل نشست دایم به فغان شده گلو بارانی همیشه چشم همسایه ها به نام من مجنون را معادل بست ... کــــــــــــامران"ابراهـــــــیمی"

کاکتوس به هوش آمد

هشت صبح حدود چهل‌و‌پنج سال پیش پسری با موهای درشت و سیخ سیخ بدنیا آمد. پدرش اسم او را کاکتوس رحیمی گذاشت. کاکتوس در بیست سالگی دچار بیماری عجیب شد. هر روز از ساعت هفت صبح تا دو عصر سردرد شدید می‌گرفت. پدرش او را نزد داکترهای زیادی برد؛ اما هیچ کدام نتوانست علت سردردی او را تشخیص دهد، بجز یک داکتر. این داکتر گفت که مریضی کاکتوس فقط یک دوا دارد. او گفت اگر کاکتوس این دوا را بخورد، بیست‌وپنج سال هارددیسکش نمی‌تواند چیزی را ذخیره کند و اگر نخورد، شش ماه دیگر می‌میرد. بالاخره توافق بر این شد که کاکتوس دوا را بخورد، حتی اگر ذهنش نتواند واقعه ی از بیست وپنج سال آینده را بیاد داشته باشد. هفته گذشته بیست‌وپنج سالگی دوای کاکتوس تکمیل شد و اثرش از بین رفت. کاکتوس رحیمی حالا به هوش آمده؛ اما با دنیای جدید کاملا بیگانه است. از موبایل و آی‌پد می‌‌ترسد. محقق را می‌شناسد، نه اتمر را. از دیدن عکس اشرف‌غنی وحشت می‌کند و جیغ می‌کشد. هنوز فکر می‌کند که داکترنجیب رییس‌جمهور است و مواد اولیه با کوپون توزیع می‌شود. تنها چیزی که کاکتوس با او انس دارد و احساس بیگانگی نمی‌کند، تلویزیون ملی است. از صبح تا شب این شبکه را تماشا می‌کند. با آهنگ‌های استاد اولمیر و میرمن نغمه کیف می‌کند. لحظه شماری می‌کند تا آهنگ میرمن پروین نشر شود. برنامه پشه‌ای، نورستانی و بلوچی را از دل و جان می‌بیند. گویندگان خبر تلویزیون ملی را یک به یک می‌شناسد. تنها برنامه‌ی که به ذوق کاکتوس نیست، همان خبرهای یک هفته پیش است که از تلویزیون ملی نشر می‌شود و کاکتوس از آن سر در نمی‌آورد. داکتر گفته است که کاکتوس رحیمی نباید یک دفعه‌ای وارد دنیای امروزی شود. مشوره داکتر این است که کاکتوس باید شش ماه در دنیای تلویزیون ملی باشد و در این مدت کم کم او را با پیشرفت‌های جدید آشنا کنیم تا بالاخره به زندگی نرمال امروزی برگردد.

خواص آلوبالو

1 - آرامش دهنده ناراحتی های روحی و روانی 02 - درمان کننده نقرس 03 - تا حدی درمان کننده مرض شکر 04 - برطرف کننده چربی شکم 05 - درمان کننده التهابات دهن 06 - درمان کننده بی خوابی